خانما تورو خدا برام دعا کنید لکه بینی افتادم دعا کنین بچم سالم باشه

۴ پاسخ

نگران نباش منم تا فهميدم باردارم لكه بيني افتادم برو دكتر سونو مينويسه علتش رو بفهمي شياف بهت ميده و فقط استراحت مطلق أصلا و أصلا نگران نياش

برو دکتر حتما

نترس شاید هماتومه

چی شد این اتقاق افتاد؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری