۶ پاسخ

عزیزم انشاالله ک خدا دلتو شاد کنه

بابا خوب انشالله برای چی گریه میکنی

انشالله به حق پنج تن نینی خوشگله هست و قلب کوچولوش هم میتپه ✨️🌸🌸🌸

ان شاء الله به خوشی میایی بیرون به حضرت حضرت زهرا

چرا عزیزم بد نباشه

نگران نباش مامی عباس دارم برات صلوات میفرستم

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری