۱۳ پاسخ

عزیزم حق داری نگران باشی ولی لکه بینی معمولا بخاطر هماتومه که خیلیا دارن و فقط باید استراحت کنی تا خوب شه
قلبشم به موقع داری میری سونو دیگه تشکیل شده

حالا لکه بینیت در چه حدی هس!؟درد هم داری یا نه!؟ نطفه سالم هرحور باشه میمونه اما سالم نباشه همین الان ک‌کوچیکه دفع شه بهتره تا بعدا اذبتت کنه

ان شاالله چیزی نیس گلم توکل به خدا برو

پس تازیگا ازمایش دادی بری سونو شایدبهت یگه هیچی نیس بیشتر استرس بگیری.اینم بدون تا بتا بالای ۲۵۰۰_۳۰۰۰ نشه ساک دیده نمیشه..شما برا لکه بینی فعلا باید استراحت کنی و اینکه فعالیت نکنی نزدیکی نکنی و کار سنگین نکنی و...خلاصه مراقبت کن تا دوهفته بعد ازمایشت ..این وسط هم بدون اگه خدا بخواد نگه میداره نخواد هرررکاری کنی هرچقد شیاف بذاری بخوابی و.. بخواد نطفه دفع شه ،دفع میشه..بسپار بخدا

نگران نباش خیره.ان شاءالله حالش خوبه
شاید هماتوم داشته باشی
برات صلوات میفرستم

نگران نباش عزیزم منم چند روز پیش لکه بینی داشتم یکی از خانما همینجا گفت نشاسته با آب سرد بخور خوبه استفاده کردم خدارو شکر قطع شد ولی حتما برو دکتر شیاف میده بهت

منم لکه بینی دارم رفتم دکتر گفت شیاف استفاده کن

ایشالا که چیزی نیست عزیزم
به دلت بد راه نده

هیچی نیست انشالله عزیزم احتمالا هماتوم داری اصلا نگران نباش منم لکه بینی داشتم اوایل بارداری

سلام عزیزم سونو چی میخوای بری

ان شاء الله خیره برات

ان شاءالله که چیزی نیست
نگران نباش

قلبش تشکیل شده؟

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری