۶ پاسخ

کرم؟ برای پدر بزرگاست

اسم دختر ملکا هم قشنگ

ملکاااا

ملک من خیلی خوشم میاد… دوست عربمون اسم دخترش ملک هست
ولی به کرار زیاد نمیاد
پسرم کمال به نظرم بیشتر میاد به کرار

کمال
ملاک

از نظر خواناییشون یکم فرق دارن به نظرم زیاد بهش نمیاد مال دختر
بازم سلیقه ایه

سوال های مرتبط