من دختر دار بشم میزارم آنیا و پسر باشه آریشاه 🥹
من دوتا بچه ام اسمشون میخوام اسمی بذارم که تک باشه
من 2تاپسرم دارم محمد معین وآرسام .دلم میخواد این دختر بشه اسمش بزارم مهرسانا .
عاشق این اسمام من
نور
ایرانا
مهرو
آیماه
نیلای
آرشاوین 💙
هلنا❤️
دختره بچم .پناه
بردیا آرتا رو خیلی دوس دارم روی اسم دختر به هیچ نتیجه ای نمیرسم🥲
دخترمو میزارم نیان پسرمو میزارم نویان❤️❤️🔥
پسر باشه آرسام دختر باشه یا دلسا یا دلوین
دختر ترلان 😍
پسر تیام 😍
دختر باشه دلینسو پسر نیکان
دختر پناه پسر دایار
پسر طاها دختر محیا یا مهیاس
پسر باشه هیرا دختر باشه روشا البته هیچکدومو باباش دوس نداره😂
اگه دختر باشه پناه پسر باشه دایان
اسمدختر اولم آندیا.اگه دختر باشه آنیا اگه پسر باشه ارمیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.