۱۶ پاسخ

من دختر دار بشم میزارم آنیا و پسر باشه آریشاه 🥹

من دوتا بچه ام اسمشون میخوام اسمی بذارم که تک باشه

من 2تاپسرم دارم محمد معین وآرسام .دلم میخواد این دختر بشه اسمش بزارم مهرسانا .

عاشق این اسمام من
نور
ایرانا
مهرو
آیماه
نیلای

آرشاوین 💙
هلنا❤️

دختره بچم .پناه

بردیا آرتا رو خیلی دوس دارم روی اسم دختر به هیچ نتیجه ای نمیرسم🥲

دخترمو میزارم نیان پسرمو میزارم نویان❤️❤️‍🔥

پسر باشه آرسام دختر باشه یا دلسا یا دلوین

دختر ترلان 😍
پسر تیام 😍

دختر باشه دلینسو پسر نیکان

دختر پناه پسر دایار

پسر طاها دختر محیا یا مهیاس

پسر باشه هیرا دختر باشه روشا البته هیچکدومو باباش دوس نداره😂

اگه دختر باشه پناه پسر باشه دایان

اسم‌دختر اولم آندیا.اگه دختر باشه آنیا اگه پسر باشه ارمیا

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری