من اسم انتخاب کردم اگه پسر محمد اگه دختر دعا....

۱۰ پاسخ

دعا زیاد جالب نیست ولی محمد خیلی قشنگه
نورا هم قشنگه
محمد و محیا هم خوبه

خوش نام باشن قشنگه گلم
محمد مسیح
محمد مصطفی
محمد حسین

بسلامتی عزیزم
آیه هم قشنگه

خوش نام باشن اما دعا یکم خوش اوا نیست ناراحت نشی گلم
اسم های دیگه هم ببین خوشت بیادشاید

دعا اسمه؟؟؟

آیه قشنگتره تا دعا

آیه
لیا
راحیل
اینها اسم های که دوس دارم

انشاالله ک پسره سالم وصالحی هست 🤲

دعا داشتیم یکی تو مدرسمون قبلا
انشاالله پسر بشه

محمد قشنگه عزیزم. ولی دعا نشنیدم

سوال های مرتبط