تو این سن فک نکنم شیشه بگیره اگه تا بحال باشیشه نخورده
نان بده مزش خوبه وزندهیشم خوبه بچه ها زودتر قبول میکنن
من نان 2 میدم البته از 1 ماهگی تا الان کمکی میدم فقط شبا موقع خاب 90 تا بیشتر غذا میدم و شیر خودمم موقع خواب باید دهنش باشه تا بخابه
شیرخشک نان ۲ بگیر براش ببین می خوره یا ن
عزیزم دیگه غذا بیشتر بده
شیر از این سن به بعد براشون سرگرمیه
من بدبخت هرکار میکنم شیشه قبول نمیکنه
توروخدا کسی راهکاری داره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.