۶ پاسخ

تو این سن فک نکنم شیشه بگیره اگه تا بحال باشیشه نخورده

نان بده مزش خوبه وزندهیشم خوبه بچه ها زودتر قبول میکنن

من نان 2 میدم البته از 1 ماهگی تا الان کمکی میدم فقط شبا موقع خاب 90 تا بیشتر غذا میدم و شیر خودمم موقع خواب باید دهنش باشه تا بخابه

شیرخشک نان ۲ بگیر براش ببین می خوره یا ن

عزیزم دیگه غذا بیشتر بده
شیر از این سن به بعد براشون سرگرمیه

من بدبخت هرکار میکنم شیشه قبول نمیکنه
توروخدا کسی راهکاری داره بده

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان پانیذ 💖 مامان پانیذ 💖 ۱۶ ماهگی