۱۱ پاسخ

حرفات به اب بزن خیلی تاثیر مثبت داره زیردوش بمون یکبار قشنگ متوجه میشی

حالا امروز رادیو از وضعیت نامناسب زنان غرب صحبت می‌کرد...یکی نیست بگه وضعیت زنای مملکتمون خیللللی درسته؟؟؟؟😟😟🥺

وقتی اینطوری میشی برو دوش بگیر بعد غسل حضرت زهرا بگیر اروم میشی

خواب.

گریع.

یه کاری مخصوص خودم میکنم
دورهمی دوستانه مثلا

من چندین بار قرص فشار می‌خوردم بعدش بیمارستان بعدش میزارم شوهرم احساس گناه کنه آروم میشدم🫂🫂😕

دوش اب داغ فقط اب میتونه عمیقا ارومم کنه

چون افسردگی داشتم دارو می‌خوردم و خیلی تاثیر خوبی داشت

هیچی داغونم خواهر ،فقط اگه بتونم یکم میخوابم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

حقیقتاش اول ی دعوای حسابی و فحش کش کردن همسر
بعدش اروم میشم.و ی چای میخورم.تو خودم میرم هیچکارم ازم بر نمیاد

سوال های مرتبط