۷ پاسخ

ژنشون اینطوره دیگه عزیزم
من چند روز پیش بردمش برا 6 ماهگی وزنش 7200 بود گفت رو نموداره ولی گفت در عوض قدش از بچه های دیگه بلندتره
من دقیقا از واکسن 4 ماهگی دارم بهش غذا کمکی میدم ماشالا غذام بیشتر از شیر دوست داره و خوب میخوره ولی خب تپل نمیشه ژنش اینطوره

دخترم به دنیا اومد ۲۷۰۰ بود الان ۶ ماهشه۹۳۵۰ بود

۶ کیلو بود
وزن تولدش هم ۲۴۰۰

با بچه‌ های دیگه مقایسه نکن عزیزم. ببرش دکتر اطفال اگر لازم باشه خودش میگه چیکار کنی .

من دخترم الان ۷ماهشه ۶۶۰۰هست

پسرم ۹۴۰۰ بود

روغن ام سیتی بریز توشیرش هر بار یک سی سی
ثبحا فرنی با شیر ماجان
ناهار سوپ
عصراسرلاک گندم
ولی اگر کمکی شروع نکردی اصولی شروع من بعد بده اینا رو

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی