۵ پاسخ

ببین‌من ۱۱روزه دارم شیرخشک میدم...مشخصه کاملا داره وزن‌میگیره...از سوسیس مدل شدن‌مچ پاها و دستاش ادم خودش میفهمه...میدونی همیشه شیر خشکی ک با گوارش بچه سازگار وزن‌دهی داره.همیشه...منتهی بچه پف میکنه فقط،هیچ وقت املاح شیرمادر به شیر خشک نمیرسه هیچوقت...دکترم گف هرچی هم بدی سعی کن حتی شده کم ولی شیر مادر همراهش بدی چون سالم و قوی بودنش مهم تر از وزن خوب و تبلی با بدن و سیستم ایمنی ضعیف هست

بعضیا ژنتیکی لاغرن

من الان شیر دارم سیر میشه ولی وزن زیادی نگرفته

منم بردمش دکتر ۷۰۰ گرم از نمودار وزنش کم داشت...قدش نه ها..وزنش...بعد دکتر گف شیرم سیر نمیکنه شیرخشک نوشت
الان روزی ۴ وعده شیرخشک میدم(البته شیشه نگرف با قطره چکان و قاشق میدم)ما بقی وعده ها شیر خودمو میدم
به خودمم پودر شیرافزا تجویز کرده
حالا قراره اواخر تیر دوباره ببرم چک کنه

عزیزم شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط