۸ پاسخ

دقیقا مشکل دختر منم همینه ولی چون وزنش خوبه دکتر میگه حرص نخور
این استپ وزنی طولانی بشه بچه وزنش میاد زیر نمودار
شاید چشم خورده ؟

آخه دکتر میگفت چون شیرشو خوب نمیخوره وزنش ثابت مونده همیشه موقع شیرخوردن گاز میگیره و زیاد نمیخوره این نگرانم میکنه

تپل ولکن خوبه وزنش

تپل شه ک چی بشه

دختر منم از ۶ماهگی ثابته تقریبا

پسر منم از ۶ ماهگی ثابت مونده ولی چون کمبود وزن نداره دکتر میگه مشکلی نیست
دکترش گفت یک سالگی باید حدود ۱۰ کیلو باشه

وزنش خوبه
چاقی که خوب نیس

و مشکل منم

سوال های مرتبط