دقیقا مشکل دختر منم همینه ولی چون وزنش خوبه دکتر میگه حرص نخور
این استپ وزنی طولانی بشه بچه وزنش میاد زیر نمودار
شاید چشم خورده ؟
آخه دکتر میگفت چون شیرشو خوب نمیخوره وزنش ثابت مونده همیشه موقع شیرخوردن گاز میگیره و زیاد نمیخوره این نگرانم میکنه
تپل ولکن خوبه وزنش
تپل شه ک چی بشه
دختر منم از ۶ماهگی ثابته تقریبا
پسر منم از ۶ ماهگی ثابت مونده ولی چون کمبود وزن نداره دکتر میگه مشکلی نیست
دکترش گفت یک سالگی باید حدود ۱۰ کیلو باشه
وزنش خوبه
چاقی که خوب نیس
و مشکل منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.