۱۱ پاسخ

نه ماال من ۲۰۰ بود سونوگرافی گفت کمه ولی دکتر خودم هیچی نگفت

برا من ۲۱۳ بود نرماله دکتر گفت بعدم تو انومالی وزن مهم نیست

نه خیلی خوب ها

برای منم 240 بود تو 18 هفته و 1 روز

نه عالیه برا من ۲۵۰ بود

برا من 217 بود،دنیا اومد چهار کیلو

برا من 200گرم بود دکتر گفت نرماله

وزن نرماله جنینه عزیزم

خوبه طبیعیه

عالیه

بچه من ۲۳۰بود

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری