نه ماال من ۲۰۰ بود سونوگرافی گفت کمه ولی دکتر خودم هیچی نگفت
برا من ۲۱۳ بود نرماله دکتر گفت بعدم تو انومالی وزن مهم نیست
نه خیلی خوب ها
برای منم 240 بود تو 18 هفته و 1 روز
نه عالیه برا من ۲۵۰ بود
برا من 217 بود،دنیا اومد چهار کیلو
برا من 200گرم بود دکتر گفت نرماله
وزن نرماله جنینه عزیزم
خوبه طبیعیه
عالیه
بچه من ۲۳۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.