از چند هفته سزاریین میکنن؟
خخ کلن پیش حانوادم روم نمیشه
منم خسته شدم 🥲
بمظرتون چند وقت استرس داشتم تاثیر داره بچم بد قیافه بلشه ب
خخ
استرس دارم بینم بچم خشگل باشه یا ن
ونداد اسم خوبیه یا نه برا پسرم
شب نخابیدنامون شروع میشه دیگه
من ۳۵هفتم دیگ مزدیک زایمانم ام
من ۳۷ هفته زایمان کردم و دخترم بخاطر عفونت ریه رفته ان آی سیو از وقتی دنیا اومده دل سیر ندیدمش🥺 این روزا خیلی زود میگذره بعدا متوجه میشید فقط به خودتون برسید که خدای نکرده بعدش به مشکل نخورید
ان شاالله خیلی زود به سلامتی زایمان میکنی و کوچولوتو بغل میگیری🫶🏻🥹
فقط یه سوال زنه چرا ۳ تا دست داره؟؟؟😂🤔
من زایمان گردم ولی اشدت سینه درد دارم جون میدم
۳۳ هفته و ۵ روز استراحت مطلقم هستم کلافه شدم دیگههه
واییی کی بشه منم برسم به هفته های شما😭
خیلی دیرمیگذرهه اصلا طاقت ندارم🫠
منم خسته بشدت از این همه درد دلم میخواد زودی زایمان کنم دخترم بغل بگیرم
ی روز از من جلوتری
وای منم
کلی منتظرم
۳۲ هقته و ۳ روز از چشم انتظاری و استرس دارم جون میدم🫠🥹
ایشالله اینم میگذره
منم ۳۱ هفته و ۴ روزم
وای پس من چیبگم؟؟۳هفته جلوتری ....
منم دلم رفته دیگه😫😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.