بچه ها این اسبا خوبه بچه ها دوستدارن

تصویر
۱۴ پاسخ

برای سن دخترت سه چرخه بگیر بیشتر باهاش بازی میکنه الا

دختر منم گوزنشو داره نارنجی خیلی محلش نمیده الان دیگه

داشت دادم ب یکی

آره دخترمنم دوسش داره

بجه های من دارن یک سالگی گرفتم خیلی خوب بود بازی کردن ولی الان دیگه نمیشینن فک نکنم دیگه مناسب ۳ به بالا باشه

پسر من گاو داره از ۶ماهگی براش خریدم الان سوار میشه

پسرمن از۶ماهگی داره هرازگاهی سوارش میشه

بستگی داره چقدر پرشورو هیجان باشه

دخترمن ۱سالی داره خوبه

بابام برا دخترم خرید چن وقت پیشا صورتیه و خیلی کیوته، خیلیم دخترم دوسش داره

عالیه
یکی ترکوند باز خریدیم براش

دخترمن من از روش افتاد دستش ترک خورد😐 الان روشوهم نگاه نمیکنه مونده گوشه اتاق🥴

اره داره نگاشم نمیکنه انداختم انباری

دختر منم داره ..

سوال های مرتبط

مامان دونه برف صورتی مامان دونه برف صورتی ۳ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان R🎀R مامان R🎀R ۳ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۳ سالگی