دختر من خیلی دلپیچه داره بحدی که صورتش کبود میشه و بیقراره ، به نظرتون مشکلش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنین دوستان
بغلش ک میکنی دستت رو بزار رو کمرش ب سمت گردنش بکش مثل این ک نازش کنی از پایین ب بالا قشنگ آروغ میزنه
اولش بچه من هم اروغ نمی زد مهم نیست
اروغ زیادنشانه رفلاکسه سرسری نگیرپیگیرباش
دختر منم آروغ نمیزنه هرچقدر آروغشو میگیرم نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.