خانم ها پفیلا خودم درست کنم ضرر که ندارع

۸ پاسخ

ن بابا چ ضرری

من درست کردم خوردم
البته من از همه چی میخورم

نه عالیه، از هفته ۳۰ به بعد برا وزن گیری جنین هم خیلی خوبه

من هر روز درست میکنم میخورم بدون نمک

فیبر داره خیلی هم مفیده ولی کم نمک درست کن

اتفاقا خونگی بهتره و خیلی هم مفیده

نه نوش جونت بخور

نه بابا من همه چی می‌خورم چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان💙🫐 مامان ماهان💙🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی