خانوم های نیشابوری بهترن دکتر متخصص کودکان کیه؟؟؟

۸ پاسخ

دوست پرست

دکتر مریم جعفریانی عالیه

فقط حق شناس با تجربس

حق شناس عالی هست الکی دارو نمی‌ده وقت می‌زاره ولی رئیسی همون اول داروی تحاجمی میده

حق شناس

من رییسی و نجاریون و حق شناس و پورعلیزاده و طالبی بردم تاحالا از همه بیشتر از حق شناس خوشم اومده این اخری اونجا بردم دیگه از همه نظرراضیم نجاریونم خوبه

بدون شک دکتر کردکتولی

امید نجاریون

سوال های مرتبط

مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۵ ماهگی