۹ پاسخ

پسر من ۲،۷۵۰ بود ،الان ۱۱و نیم

۱۲ نرماله برادوسالگی

دختر منم همینه اصلا وزنش کم نیست

پسر من وزن تولد 3500وزن ۲سالگی ۱۷

بیشتر از 14 کیلو تو این سن دیگه پزشک اطفال میگه اضافه وزن هست
پسر من بدو تولد 4120 بود 2 سالگی 13.800
هم بهداشت و هم متخصص اطفال گفتن یک مقدار اضافه وزن داره حواست باشه

خوبه که من دخترم ۳۵۰۰ بود الان ۱۱ هست.

پسر من وزن تولد 3 الان 2سالشه 12

مهم سلامتیه عزیزم
رو وزن حساس نباش

پسر منم دو سالشه و دوازده کیلوس، وزن تولدش دو و نیم بود

سوال های مرتبط