خانومایی که زایمان کردین چیارو بیمارستان خودش میده؟

۱۰ پاسخ

مال من هیچی ندادن فقط یهدونه از لین کشا دادن ببندیم به پامون برا واریس و اینا که من نبستم اصن وقتیم داشتیم مرخص میشدیم دوتا دونه پوشک سایز ۱

کدوم بیمارستانی ؟اکثرا فرق دارن من بهبود بودم امروز زایمان کردم بهم دمپایه و دستمال کاغذی و لباس دادن و ایزی لایف بعد عمل

من الغدیر بودم .ی دست لباس حین عمل . ی دست لباس بعد عمل . ی دست لباس همراه. دو جفت دمپایی برا خودت و همراهت. پک زیرانداز یک بار مصرف. گرفتم ولی خودشون ی لیست داده بودن گفتن همشو بگیر ک داخلش ب غیر اینا ک گفتم ب بسته پوشک و ی ست لباس بچه و چن تا چیز دیگم بود من خودم گفتم نمیخوام اونارو

سلام عزیزم کدوم بیمارستان زایمان میکنی

من وسایلای ساکمو کامل خریدم آخرم خودشون شورت و پوشک برای خودم و بچه و لباس بچه و دورپیچ بچه و پوار بینی و مسواک خمیر دندون و لیوان و دستمال کاغذی بهمون دادن و البته پولشم گرفتن ولی اجباری بود ...به نظرم حتما زنگ بزن بیمارستان بپرس

هیچی والا بمن فقط ی پوشک سایز بزرگ دادن ، ک اونم صد درصد پولشو دراومدن مفتی نمیدن بیمارستان خصوصی بود

برای من ک هیچی

واسه من ی جفت جوراب شکم بند یدونه زیر انداز و شورت یکبار مصرف خودشون دادن ولی بقیه رو خودمون میگرفتیم البته هر چی بدن با پول خودمونه🙄🤦🏼‍♀️

والا ما که هیچی ندادن ایشالا مال شما چیزی بدن😂😂😂

منظور روی پک باید بخریم😬

سوال های مرتبط

مامان 💙آریا💙پوریا💙 مامان 💙آریا💙پوریا💙 هفته سی‌وسوم بارداری