مال من هیچی ندادن فقط یهدونه از لین کشا دادن ببندیم به پامون برا واریس و اینا که من نبستم اصن وقتیم داشتیم مرخص میشدیم دوتا دونه پوشک سایز ۱
کدوم بیمارستانی ؟اکثرا فرق دارن من بهبود بودم امروز زایمان کردم بهم دمپایه و دستمال کاغذی و لباس دادن و ایزی لایف بعد عمل
من الغدیر بودم .ی دست لباس حین عمل . ی دست لباس بعد عمل . ی دست لباس همراه. دو جفت دمپایی برا خودت و همراهت. پک زیرانداز یک بار مصرف. گرفتم ولی خودشون ی لیست داده بودن گفتن همشو بگیر ک داخلش ب غیر اینا ک گفتم ب بسته پوشک و ی ست لباس بچه و چن تا چیز دیگم بود من خودم گفتم نمیخوام اونارو
سلام عزیزم کدوم بیمارستان زایمان میکنی
من وسایلای ساکمو کامل خریدم آخرم خودشون شورت و پوشک برای خودم و بچه و لباس بچه و دورپیچ بچه و پوار بینی و مسواک خمیر دندون و لیوان و دستمال کاغذی بهمون دادن و البته پولشم گرفتن ولی اجباری بود ...به نظرم حتما زنگ بزن بیمارستان بپرس
هیچی والا بمن فقط ی پوشک سایز بزرگ دادن ، ک اونم صد درصد پولشو دراومدن مفتی نمیدن بیمارستان خصوصی بود
برای من ک هیچی
واسه من ی جفت جوراب شکم بند یدونه زیر انداز و شورت یکبار مصرف خودشون دادن ولی بقیه رو خودمون میگرفتیم البته هر چی بدن با پول خودمونه🙄🤦🏼♀️
والا ما که هیچی ندادن ایشالا مال شما چیزی بدن😂😂😂
منظور روی پک باید بخریم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.