۷ پاسخ

عزیزم من روز موعدم بیبی چک کمرنگ شد فرداشم بتا ۲۵۰بود

من روز موعدم کمر درد پا درد کل بدنم درد میکرد از درد پریودم بدتر نوار بهداشتی گذاشتم گفتم هر آن امکان داره پریود شم ولی باردار بودم بی بی چکمم روز موعدم و یک هفته بعد تاخیر منفی بود ده روز بعد تاخیر مثبت شد

من امروز باید پریود میشدم ولی علاعم ندارم فقط زیر دلم سفت میشه

این ماه یکم سر درد دارم
با یوبس شدم دیگه علایم ندارم😐

فعلا صبر کنین
بعد ۵ روز تاخیر برین ازمایش

۳ روز به موعودم هستش درکنارش خستم همیشه
و گشنم میشه

منم همینجوریم
🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلو🫠❤️ مامان نیلو🫠❤️ قصد بارداری