درد پریودی و همش دلم میخواد گریه کنم خدایا یعنی این ماهم نشد🥲

۱ پاسخ

عزیزم منم همش درد پریودی داشتم تمام دردای پریودی رو مثل هر ماه از یک‌هفته قبل داشتم تا دقیقا ده روز بعدش که بی بی چک زدم
تمام اون مدت کمر درد،پادرد،سینه درد و از همه بدتر سردرد رو داشتم
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهراد و تودلی مامان مهراد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری