خرما بخور هم برای زایمانت خوبه هم وزن جنین زیاد می کنه هم کم خونی نمیگیری من ماه آخر خرما و بادوم درختی خیلی خوردم
متاسفانه اصلل میلم ب مغزیجات نیست
من مغزیجات زیاد میخوردم اما از وقتی پوستم اگزما شد نمیتونم بخورم چون خیلی گرمه ، فقط بادوم میخورم میگن خیلی برای وزن گیریه جنین خوبه
من فقط روزی ۵تادونه بادام
پسته بخور
عزیزم جای گردو پسته بخور گردو خیلی گرمه
انجیر پسته خیلی خوبه میگن
منم همینا رو میخورم
شلوارت تنگ نمیشه برات من که با لباسای گشاد هم نمیتونم بشینم چه برسه شلوار اینجوری بپوشم
دلم واسه بارداریم تنگ شده 🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.