دل درد پریودی پا درد طبیعی خیلی پا درد دارم کسی هفته من اینجوریه؟

۴ پاسخ

منم در درد داشتم ،دکترم شیاف پروژسترون داد ،از وقتی شیاف میگذارم دیگه ندارم

منم بعضی وقتا دل درد پریودی می‌گیرم ولی خیلی کوتاه مثلا یه دقیقه
مادرشوهرم می‌گفت اینا عادیه رحم داره جا باز میکنه
پا دردت هم احتمالا برای اینه که رحمت سنگین شده، زیاد سر پا واینسا یا روی صندلی نشین
باز هم از دکترت سوال بپرسی بد نیست

من صبا که بیدار میشدم خیلی پادرد بودم پاهام بی قرار بود ،تا ظهر همینجوری بود، بعد ازمایش خون فهمیدم کمخونم دکترم روزی ۲تا کرد قرص آهنمو، از روزی ک ۲ تا میخورم خداروشکر پادرد و بی قراریم رفته، بادوم خیس خورده هم هرروز میخورم برای کلسیمش خیلی خوبه

من اینطوری سر هفته ک هفتم عوض میشه اینطورم

سوال های مرتبط