۵ پاسخ

فکر کنم باید شیاف براری و استراحتت بیشتر کنی
الان این دردا ممکنه ماله این باشه ک لگنت داره باز میشه از طرفی هم هر دردی رو نباید سرسری گرفت و بگه خو حل میشه اگه ادامه دار شد حتما یه سر برو زایشکاه

والا منم اینطوری بودم گفتن طبیعی لگن داره جا باز می‌کنه

منم دقیقا این دردو امروز دارم

من ففط دیروز یه سنگینی تو واژن حس کردم استراحت کردم خوب شدم در کل فعالیتی نمیکنم تو خونه و رابطه هم ندارم وقتی استراحتم زیاد میشه بدن دردش نمیاد
فعالیت کردی؟

با دکترت مشورت کن شاید لازم باشه شیاف استفاده کنی طبیعی نیس گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری