۲ پاسخ

شیر خودتو بیشتر بده
اگه نمیخوره هی بدوش بزار بیشتر بشه
تو چایی رازیانه بریز خوبه

توی خاب بهش شیر خشک بده
معمولا میگن یعد 6 انتخاب میکنند ک شیر مادر بخورن یا شیر خشک شایدم جهش رشد باشه فرنی نمیخوره یا سوپ

سوال های مرتبط