خانوما کسی از رابط سینه برا شیردهی استفاده کرده؟چجوری بوده؟

۳ پاسخ

اره خوبه ولی من زیادی نوکم کوچیکه برا یهمین زیاد برام اوکی نی

زن دایی من استفاده کرد خیلی راضی بود...خواهر شوهرمم بچه اصلا سینه نمیگرفت با رابط بهتر میخورد

رابط سینه چیه

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد