۳ پاسخ

منم چند روزه اینطور میشم
میگن درد خفیف طبیعیه چون رحم بزرگ میشه

نمیدونم ولی من دلپیچه وحشتناک میگیرم ببخشیدا ولی وقتی دلپیچه میگیرم اصلا دستشوییم نمیاد که بگم از دستشویی باشه

دقیقا منم دلپیچه شدید میگیرم ولی کمر درذ ندارم نمیدونم دلیلش چیه😓😓😓😓

سوال های مرتبط