۱ پاسخ

منم چندردز پیش ۴صبح بااین دردابیدارشدم ،خیلیم شدیدبود
رفتم سونوچیزی نبود

اگر لکه بینی
خونریزی ندارین
وحرکات جنین روکامل حس میکنین

بنظرم لازم نیست
یدونه شیاف پروژسترون بردارین
استراحت کنین

سوال های مرتبط