واژنم شدید سنگین درد می‌کنه یعنی بچم سفالیک شده

۴ پاسخ

منکه از۲۴هفته این دردشدید واژن رو دارم

منم افتضاح درد واژن و سمت رونم اینا درد می‌کنه خدایا بوقتش بیاد

منم مثل تو هستم بچه سرش امده توی لگن خیلی درد دارم

من اینطوریم بچه سرش امده تو لگن

سوال های مرتبط

مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی