آره گلم
عزیزم عادیه و هیچ چیزی نزن خودش ب مرور زمان میفته نگران هیچی نباش و استرس ب دلت راه نده عزیزم 😊😊😊
فقط چیزی به نافش نزن طبیعیه
اره عزیزم ناف پسر منم دقیقا همین بود اصلا بهش دست نزن هیچی هم نزن بهش لباس هم سعی کن روی نافش نیاد تا هوا بخوره بهش.وقتی نافش افتاد یک پارچه اروم دور شکمش ببند کم کم حالت طبیعی خودشو میگیره فقط مواظب باش بچه گریه نکنه مخصوصا گریه شدید
فقط من یادمه مامانم برا داداشم این گیره نافشو بعد ۴روز باز کرد
میگفت بچه با گیره اذیتع نافش داره خشک میشع به لباسش گیر میکنه شاید خون بشه و کلن بچه اذیتع اگه بتونی درش بیاری گیرع رو خیلی خوب میشع
اره گلم گیره بیفته میخوابه
اره عزیزم
سلام اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.