اره متاسفانه دلیلش چیه یعنی آخه فقط شیر میخورن که
بچه های شما تو واکسن چهار ماهگی چند کیلو بودن
وقتی شیرخشک نفخ بد بو بیاره نیاز نیست عوض کنیم پسر من الرژی داره بعد چهارتا شیر گوارشش خوب شده جساسیت نمیده اما نفخ بدبو داره فقط
اره پسرمنم من باخودم میگم این شیرخورس اینجوریه غذابخوره شود
مال شیر خشکه
شیر خشک میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.