۸ پاسخ

اوف نگو بوش افتضاحهههه

من دیگه عادت کردم🤣

اره برای پسر منم همینطوره

آره بوش افتضاحه

اره افتضاحه خفه میشم تا عوضش کنم😂

اره عادیه
تازه وقتی یکسالگی ب غذا میافتن بوی پیپی شون بدترم میشه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😬

ارهههه😂

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی