۷ پاسخ

عزیزم برو من تو ۷ هفته ۵ روزم رفته بودم تشکیل شده بود

سلام من الان 8 هفته هستم الان دوروز هست لکه بینی دارم کسی تجربه داره برای بچه های دیگم اینطوری نبودم به نظرتون خطرناکه

بله برای من 7 هفته شنیده شد

انشاالله که شنید میشه گلم منم فردا نوبت سنو دارم

بلههه

اره میشنوی 😍

ایشالله ک تشکیل شده. برو بسلامتی وخوشی 😍✨

سوال های مرتبط