عزیزم برو من تو ۷ هفته ۵ روزم رفته بودم تشکیل شده بود
سلام من الان 8 هفته هستم الان دوروز هست لکه بینی دارم کسی تجربه داره برای بچه های دیگم اینطوری نبودم به نظرتون خطرناکه
بله برای من 7 هفته شنیده شد
انشاالله که شنید میشه گلم منم فردا نوبت سنو دارم
بلههه
اره میشنوی 😍
ایشالله ک تشکیل شده. برو بسلامتی وخوشی 😍✨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.