۳ پاسخ

برا من نزاشت منم نگفتم .برا من اصلا ضربانشم نگف گفت نرماله همین😐

نه به من گفتن تو هفته ی من شنیدن صدای قلب بچه برای خودش ضرر داره بخاطر گرمایی که از طریق دستگاه سونو وارد میشه. ولی خود دکتر روی مانتیتورش میتونه ضربان قلب کوچولوتون رو ببینه

اره اگه تشکیل شده باشه معمولا می‌ذارن که بشنوی

سوال های مرتبط

مامان آرسام 😍😍 مامان آرسام 😍😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حَسَن‌آقا👼🏻 مامان حَسَن‌آقا👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته چهاردهم بارداری