اره واسه توخونه خوبه قیمتاش هم خیلی مناسبه من همیشه خرید میکنم و راضی ام فقط هودی و شلوارش پرز داد که مهم نبود باز نسبت به قیمتش چندبار پوشیدش ارزش داشت
من چند دست برا پسرم خریدم کیفیت چاپ ورنگ و دوخت عالی بوده تنها چیزی ک پرز داد یه سوییشرت شلوار بود ک اونم از همون عکس جنسش معلوم بود من خودم میدونستم و خریدم😅
ب نظرم اصلل خوب نیستن
۱ بار ک بشوری بد شدن
واسه تو خونه خوبن
یبار بشوری تل میشه
زود هم خشتکش باز میشه باید بدوزید قبل پوشیدن
برای خونه مناسبه بیشتر
در حد پولشه کیفیتش بعضی دورس شلوارای زمستانه پرز میدن تابستانه ها معمولا پرز نمیدن
نه بخصوص تابستونی هاش جنس خوبی دارن
منکه راضی بودم واقعا الانم دودست دیگه سفارش دادم ۸۰۰ شد اخه با ۸۰۰ چی میدن من واقعا از جنساشم راضی بودم
من چن سریه میگیرم خوبن
اونایی که ارزونن زود خراب میشن
اما اونایی که گرون خریدم البته گرون به نسبت ها مثلا ۳و۵۰به بالا خوبه جنسشون
آره پرز میدن اکثرشون، ولی بد نیستا، معمولی و نسبت ب قیمتاش قابل قبوله
از نی نی پوش سهرابی بخر اونم قیمتاش خوبه کیفیتشون بهتر
نسبت به قیمتاشون بد نیستن بیشتر برا خونه خوبن
عزیزم با توجه به قیمتش راضی بودم
بدرد نمیخوره
نخکش میشه
رد دوخت باز میشه
من گرفتم یکسریاش خیلی خوبه پرز نداده یکسریاش معمولی اما درکل راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.