بچه های دو ماهه شما هم اب دهن اشون میریزه؟

۱۷ پاسخ

آره دختر منم آب دهنش میریزه و لب پایینشم میخورع نمیدونم فک کنم ب دندون هست

آره خیلی

بله ☺️

اره خیلی

دلیلش چیه آب دهنشون میریزه

اره پسر منم آب از دهنش میریزه

اره.

اره زیاد
لب پایینشم هی میخوره نمیدونم چرا

ارههه

اره عزیزم

اره گلم

اره زیاد

بلهههه

اره زیاااااد

اره گلم

اره بچه من الان ۳ماهشه اب دهنش میریزه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 ۱۲ ماهگی
مامان محیا سادات مامان محیا سادات ۹ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی