خانوما شما چه جوری اش دندونی درست میکنید؟!؟

۲ پاسخ

من میخوام آش رشته درست کنم. میدونم آش مخصوص داره میخوام بیرون بدم میگم شاید خوشمزه نشه همون اش رشته بزارم

من نخود لوبیا گندم ی شب خیس کردم فرداش گذاشتم پخت تا له شد
اب قلمم ریختم
یکم پیاز داغ نعنا داغ و پونه هم ریختم داخلش
نمک زردچوبه هم ریختم
خیلی جاتون خالی خوشمزه بود

سوال های مرتبط

مامان مسیح و مهرسا مامان مسیح و مهرسا ۱۴ ماهگی
مامان نورِ دیده ✨️ مامان نورِ دیده ✨️ ۱ سالگی