نه من درست نمیکنم
هیچی اجبار نیس
اگه دوست نداری نکن
بستگی ب خودت داره عزیزم
من چون دوست دارم تمام مراحلی ک پسرم پیش رو دارع رو ب بهترین شکل خودم یعنی توانی ک دارم انجام بدم ،همرو انجام میدم حتی شده اگر برای خانواده خودم فقط باشع
من جشن دندونی کوچیکی گرفتم براش،اصلا پشیمونم نیستم
نه من اصلا درست کردم پول و دور سرش گردوندم صدقه دادم
و گندم برا کفترا میریزم تو باغچه خونمون یا پشت بام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.