دخترا شما آش دندونی رو حتما درست میکنید؟؟

۳ پاسخ

نه من درست نمیکنم
هیچی اجبار نیس
اگه دوست نداری نکن

بستگی ب خودت داره عزیزم
من چون دوست دارم تمام مراحلی ک پسرم پیش رو دارع رو ب بهترین شکل خودم یعنی توانی ک دارم انجام بدم ،همرو انجام میدم حتی شده اگر برای خانواده خودم فقط باشع
من جشن دندونی کوچیکی گرفتم براش،اصلا پشیمونم نیستم

نه من اصلا درست کردم پول و دور سرش گردوندم صدقه دادم
و گندم برا کفترا میریزم تو باغچه خونمون یا پشت بام

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی