۵ پاسخ

من با قلم درست کردم

با اب قلم و گوشت

ما با سیرابی درست میکنیم .ولی چون بیرون میخواستم بدم با اب قلم درست کردم که همه پسند باشه

گمونم کلا مدل اش جاهای مختلف فرق داره ولی ما با قلم درست میکنیم

با گوشت، قلم خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی