۱۳ پاسخ

گوشت و قلم

ما سیرابی میریزیم ولی خودم بلد نیسم مامانم بلده

سیرابی

قلم و گوشت

قلم

قلم خوشمزه میشه

اب قلم وگوشت چرخ کرده

گوشت و قلم

باسیرابی تاحالا ندیدم😬

ما سیرابی میزنیم
فکر کنم سمت زنجان اینجوری درست میکنن چون ما اصالتا سمت ابهر هستیم و با سیرابی فقط دیدم

دیدم سیرابی میریزن
من کلا نخوردم ولی سیرابی بنظرم بد میشه😑

من سیرابی دیدم میریزن
خیلیام نخود لوبیا عدس گندم میریزن

هیچکدام
نخود
لوبیا
عدس
باقلا
گندم

سوال های مرتبط

مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س ۱ سالگی
مامان دختر نازم🩷 مامان دختر نازم🩷 ۱۱ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی