سلام شماهم تو آش دندونی سیرابی هم میزنید

۷ پاسخ

آره مامیریزیم خیلیم خوشمزه میشه

ما همسایمون همدانی بود ریخته بود خوشمزه ام شده بود

نه گندم آسیاب شده عدس نخود لوبیا پیاز داغ ما اینارو میکنیم تو آش

ن گوشت چرخکرده و قلمه میریزیم

نه عزیز

نه من خواهرم قلم انداخت اما عین ژله شد من هیچ نزدم خثب بود

نه نزدیم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۱ ماهگی
مامان شروین مامان شروین ۱ سالگی
مامان شروین مامان شروین ۱ سالگی