۷ پاسخ

چه عجب یه بار کارشناسا بهداشت حرف درست زدن

سویق کودک بگیر تویه فرنی هاش بریز پر از خاصیت و تازه هم هست
من از حکیم بانو دو مدل پودر فرنی گرفتم تازه تازه درست میکنن عالیه

من میدم

من ک میدم برای وقتایی ک موقعیتش نیس برای غذا
سرلاک میدم
گندم و خرما

منم گرفتم شبا قبل خواب میدم بهش که سیر بمونه و برای مواقعی که جایی میری بیرونی همرات باشه خوبه من سرلاک گندم گرفتم خیلی هم دوست داره

وزن دهی داره مثل شیر خشک ولی خوب میگن چون موادش مصنوعی هست ندی بهتره

من که میدم خیلی دوس داره البته نه هر روز

سوال های مرتبط

مامان Sonn مامان Sonn ۱ سالگی
مامان پری مامان پری ۱ سالگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوا مامان دوقلوا ۱ سالگی