۴ پاسخ

وای منم اینجوری ام دقیقا همین فکرو میکنم خیلی استرس دارم تا ۳ روز دیگه که سونو بدم

بزار بیای هفته های بالا تکون هاش خیلی محکم تر میشه

اگه آب دورش کم باشه تکونا کمتر میشه من پسرم اینجوری بود که بعد دکتر فرستاد سنو بعدم ۳۵ هفته زایمان کردم تکوناش کم شده بود چون آب دورش کم شده بود

خب اگه پهلو چپ یا راست نباشه باید کجا باشه ؟؟؟؟

سوال های مرتبط