من هشت روز دیگه موعدمه برام دعا کن منم دعا میکنم ❤️
انشاءالله ک بارداری چون یکی از علائم صد در صدی بارداری هم درد نوک سینه هست منم برا بارداری قبلیم ک متاسفانه سقط شد ی جوری درد میکرد ک نگو
من تنها علامت بارداریم همین بود درد خفیفی نوک سینم احساس میکردم اطراف سینم هم یذره دردناک شده بودن ولی من تو پریودی اصلا درد سینه نداشتم فقط تو بارداری سراغم اومد اونم خفیف شما تو پریودی درد و حساسیت سینه داری یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.