خانوما من بچم سفالیکه امکان داره بچرخه؟

۷ پاسخ

نه عزیزم نمی چرخه دیگه چون سفالیکه

سفالیک ها توی هفته های بالا نمی‌چرخن
ولی بریچ ها میچرخن

خیر ‌‌

مال من چرخیددد‌😁

تا۳۵ اره دیگ جاش تنگه نمیچرخه بعداون

نه دیگه بریچ میچرخه سفالیک تغییر نمیکنه

فکر نکنم دیگه بچرخه

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری