۵ پاسخ

فک‌کنم تا ۳۶هفته به بعد دیگه نمیچرخه

سفالیک دیگه نمیچرخه 🥺

فک نکنم

من ۳۰هفته رفتم سنو سفالیک بود تازه رفتم پیش دکترم گفتم امکان داره چرخیده باشه گف ن احتمالاهمون سفالیکه هنوز

بعیدمیدونم ازسفالیک برگرده

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری