سویق شیر دهی عالیه
تو این ماه ها کم شدن شیر طبیعیه
به مرور کمترم میشه
شیرافزاها معمولا ماه های اول جواب میده
ماهی کاهو
من قبلا شیرم کم بود شیرخشک کمکی میدم احساس می کنم این روزااا خیلییی شیرم دیگه کمتر شده اصا فک کنم چیزی داخل سینم نیس
گالاکتومید
پودر گالاکتومید خوبهه
قرص لاکتاول هم خوبه ولی پودره بهتره
دگ تو 8 ماهگی باید شیر بیاد ولی لاکتاول
منم میخام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.