۲۷ پاسخ

والا همه ی شیر ها امتحان کردم بازم آپتامیل پرونوترا خوب بود

اپتامیل چرا بدرد نمیخوره؟

بازم اپتامیل.هر کسی به بچش یه نوع شیر میسازه من از اپتامیل راضیم

من به دخترم از اول آپتامیل پرونوترا میدم خداروشکر خیلی خوب بوده

آپتامیل بهترین شیره که

من ببلاک میدادم

بیومیل

منم آپتامیل پپتی جونیور بهش میسازه با وجود آلرژی نان الترا رو هم امتحان کردم ولی بهش نساخت مجدد دکتر آپتامیل پپتی جونیور تجویز کرد

من از همون اول به پسرم نان دادم گلم خیلی هم خوب بوده براش

تروویتال و سوپرامیل

ببین عزیزم شیر خوب ک بخوای فقط شیر مادر
من همه شیرا رو امتحان کردم فقط اپتامیل پرونوترا خوب بود

‌من از اول نان‌اوپتی ‌پرو دادم راضیم
البته بچه ها با هم‌فرق دارن

بیومیل پلاس 2

نان اچ آ میدم از اول راضیم

اپتامیل راضی راضی ام

من اپتامیل پرونوترا میدم خیلی راضی ام

عزیزم باید ببینی چه شیری ب بچت میسازه

اپتامیل پپتی میدم خودت بزار جای ما شیر خشک رژیمی هست خیلی کم وزن دهی داره ولی چاره ای نیست تا یک سالگی مجبوریم به خاطر حساسیت گاوی 😔😔

اگه آپتامیل برا به درد نمیخوره بقیه را که کلا بریز دور

ببلاک

تروویتال خوبه

ببلاک

آپتامیل بهترین شیر خشک ایرانیه
اگه اینو قبول نداری اس ام ای خارجی بگیر 2800 ت عالیه یا هیپ آلمان اونم عالیه 900 بود چند ماه پیش الان نمی‌دونم

من به پسرم هیچی نساخت جز بیومیل و بیومیل پلاس تمام شیرا رو امتحان کردم

سوپرامیل

من از اول به پسرم ببلاک دادم و واقعا خوببوده

ببخشيد ولي بازم اپتاميل😸😸

سوال های مرتبط