۲۷ پاسخ

اون ماکارونی که طرف داشت بقیه رو دست مینداخت😂😂

یکی نوشته بود سه ساعته بچم شیر نخورده
شیر توی سینم فاسد نمیشه!!؟؟

وااای🤣🤣🤣🤣

اونی که عکس اونجاشو گذاشته بود می گفت نانازم سفیده
حالانانازش بازغال برابری می کردپرمو🤮

فقط چای 😂😂

۶ سال و نیم پیش بود یکی نوشته بود رفتم مهمونی هواسم نبود چایی داغ خوردم بچه چیزیش نشه😕

🤣🤣🤣🤣🤣

اینا چه سمی بود آخر شب دیدم 😀 😃 😅

یه خانومی گفت واکسن ۱۸ ماهگی یعنی یک سال و چند ماه؟

😂😂😂😂 بنظرم دوتای اولی ی نفر بودن

امشب یکی نوشته بود شورت بپوشم بچم خفه نمیشه؟😂😂😂

چایی خیلی باحاله 😂😂

حالا شوهر من تو بارداریم میگفت فلفل نخور بچم میسوزه اون تو😂😂😂جدی جدی هم نمیزاشت بخورم

والا عجیبتر از سونیاجون من ندیدم😂

من فقط یادمه یکی و که کل تاپیکاش بفرما بفرما بود🤣
ینی هرچی میخورد یه بفرماام به ما میزد خیلی دست و دلباز بود اصن😂😂😂😂😂

دوست منم باردار بودم خونشون میرفتم چایی بهم نمیداد میگفت بچت میسوزه🤣😂😂

کلا بارداری آدم همش فکرش به نی نی تو شکمشه بخاطر همین آب هم میخاد بخوره می‌ترسه من سرماخورده بودم شدید تو ماه هشت بودم بستری شدم تب بالای چهل داشتم بعد ب دکتر گفتم من تب میکنم بچه هم تو شکمم تب می‌کنه 😂

عالی بوددد

جان من 🤣🤣🤣


وای خوب شد چایی نخوردم تو بارداری 🤣

یکی بود می‌گفت آب زیاد میخورم ی وقت بچم غرق نمیشه؟😂😱

وای واقعا میگی اینارو دیدی؟😁😁😁

دو ساعته دارم میخندم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من تاپیک یادم نیست ولی تو ی گروه بودم خانومه میگفت الان که هوا گرمه شیرخشک بچمو با اب سردتر درست میکنم🫥که مثلا عطشش رفع بشه🫤

آخری عالی بود😂😂😂😂

😅😅😅

شوخی میکنی جان ما😶😶😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی