قاطی کن باهم
از هفته چندم روغن میزنین؟؟
من روغن بادوم شیرین میزنم
نارگیل یا بادوم باید بگی ک بازم بینشون نارگیل
زیتون بهتره
ببین دکترم بهم گفت زیتون بزن. ولی من نارگیل رو بیشتر دوست دارم هم خوشبوتره، هم بعد از زدن انگار ن انگار زدی، نمیدونم چطوره که لباس اینا چرب نمیشه
احتمالا بعد از زایمان باید این کار رو انجام بدی
روغن کرچک میگن خوبه
اگه بودجه داشته باشین میگن کرم موستلا خوبه
من فعلا زیتون میزنم ولی نارگیلم خریدم
من ی جا خوندم دوتاش باهم
فرقی نمیکنه
نارگیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.